Klachtenregeling

Het kan natuurlijk zijn dat u niet tevreden bent of een klacht heeft over de huisarts of een andere medewerker van onze praktijk. In dat geval stellen we het zeer op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Niet tevreden? Vertel het ons!

Klachtenformulier

    Voor en achternaam

    Straatnaam

    Huisnummer

    Toevoeging

    Woonplaats

    Postcode

    Telefoonnummer

    Je e-mailadres

    Geboortedatum

    Voor een snelle en zorgvuldige behandeling van uw klacht vragen wij u uw klacht zo concreet mogelijk te beschrijven:

    Indien relevant: als u al een idee heeft over een mogelijke oplossing of reactie die van ons wenst: Wat zou dat dan zijn?

    Heeft u al telefonisch contact gehad over de klacht, en zo ja met wie, en wat is daar uit gekomen?

    Binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht, nemen wij contact met je op. Dan komen we mogelijk alsnog tot een goede oplossing.